Podsumowanie drugiego tygodnia Szkoły Prezesek

W tym tygodniu:

  • Wybrałaś z kim chcesz pracować i do kogo kierować ofertę  
  • Zweryfikowałaś hipotezy dotyczące klienta idealnego (jego potrzeb i problemów)
  • Przeprowadziłaś badanie klientów na rynku 
  • Opracowałaś personę klienta 
  • Wygenerowałaś pomysły na posty 
  • Zaplanowałaś posty budujące świadomość istnienia marki wśród klientów oraz potwierdzające Twoją eksperckość 
  • Zaprojektowałaś spójne grafiki na wybrane kanały komunikacji 
  • Wybierałaś wyróżniki marki ważne dla Twoich klientów

Efekty tygodnia:

  • Persona klienta 
  • Wybrane kanały komunikacji 
  • Plan komunikacji  
  • Grafiki   
  • Prezentacja specjalizacji w wybranych kanałach komunikacji

Dodatkowe umiejętności: 

  • obsługa programu Canva w zakresie umożliwiającym wykonanie moodboardu marki

W kolejnym tygodniu:  

  • Wygenerujesz pomysły na nowe produkty i usługi odpowiadające na realne potrzeby i problemy klientów 
  • Przetestujesz pomysły na rynku i sprawdzisz ich opłacalność biznesową
  • Opracujesz procedury i zasady komunikacji posprzedażowej z klientami 
  • Nauczysz się pisać oferty językiem korzyści 
  • Stworzysz stronę www z ofertą 
  • Przeprowadzisz przedsprzedaż oferty