Dziękuję za Twój udział w szkoleniu „Jak sprawić, by klienci kupowali Twoje produkty i usługi”. 

Bądź wybrańcem, o którym mówiłam podczas szkolenia.

Zamiast tylko chcieć zmiany, ZMIENIAJ.

I zarabiaj w swoim biznesie fajne, satysfakcjonujące pieniądze, bez zajeżdżania się.

Tylko przez 24 godziny możesz zapisać się na sesję wdrożeniową, podczas której krok po kroku przeprowadzę Cię przez badanie klientów.

Gdy poniższy licznik dojdzie do 0, to oferta jednorazowej płatności za sesję przepada, a cena subskrypcji wzrasta o 25%.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dołącz do grupy osób zdecydowanych na działanie

To jednorazowa propozycja, dostępna tylko dla uczestników mojego szkolenia i tylko na tej stronie

Czy chciałabyś w końcu przestać kręcić się w kółko przez to, że nie wiesz co robić w swoim biznesie, aby przełożyło się to na większe pieniądze i czas dla siebie?

Nie marnuj czasu na próbę sprzedawania klientom produktów i usług, których nie chcą.

Oszczędź sobie tych natrętnych myśli w stylu „a może ja się do tego nie nadaję?”.

Znasz je, prawda?

Pojawiają się zawsze, gdy próbujesz sprzedawać swój produkt i usługi, ale bez efektu.

Podczas naszej wspólnej sesji wdrożeniowej pokażę Ci sposób na badanie klienta, aby przekonać się czego naprawdę chce.

To mega prosty sposób, który będziesz mogła powtarzać do woli przy każdym produkcie/usłudze, którą będziesz chciała w przyszłości wypuścić w świat.

To jest tak proste, że nawet osoba, która nigdy nie robiła badania klientów na pewno sobie poradzi.

Cześć, z tej strony Danka.

Doświadczona mentorka i doradczyni biznesowa z 13-letnim stażem. Pozyskałam dla siebie i swoich klientów zlecenia za ponad 63 mln zł, a od 2 lat działam również intensywnie w świecie online, gdzie zaliczyłam już swój pierwszy milion z produktów dla grupy klientów, o których nie wiedziałam zupełnie nic, gdy zaczynałam.

Wierzę, że nie jesteś tu przypadkiem.

Jeśli chcesz działać online i ktoś wmówił ci, że wystarczy robić tam to samo co w offline, to… oszukał cię.

Te dwa światy – offline i online, nawet pomimo połączenia tym samym tematem Twojej eksperckości, mają zupełnie inne grupy klientów.

Ci z offline potrzebują kontaktu z Tobą na żywo. Tym z online często zależy na oszczędzeniu czasu.

Mają inne zadania do wykonania (mówiłyśmy o tym podczas szkolenia), innych korzyści oczekują z wykonania tych zadań i inne bolączki w związku z wykonaniem tych zadań doświadczają.

Chciałabym cię zaprosić do wspólnej pracy nad Twoją firmą i pokazać Ci, jak zrobić badanie klientów w praktyce.

To czas, który poświęcisz w 100% działaniom, które mają biznesowy sens i przełożą się na Twoje wyniki.

Nie oznacza to, że od razu po tym wdrożeniu zarobisz więcej, ale:

  • Może się tak stać
  • Na pewno oszczędzisz czas i pieniądze, a zatem więcej zostanie dla ciebie

Ta sesja pomoże Ci:

To mega istotne, bo zyskowny biznes zaczyna się i kończy na klientach.

Jeśli nie masz klientów, to nie masz pieniędzy, a wtedy nie masz biznesu tylko prowadzisz organizacje charytatywną.

Nie badając klientów, zaczynasz przyciągać przypadkowe osoby, które wciąż negocjują i traktują Cię, jakbyś była ich pracownikiem, a nie partnerem.

Czym dłużej na to pozwalasz, tym bardziej wierzysz, że tak powinien wyglądać biznes. NIE POWINIEN!

Ale to nie koniec. 

Przyciągając nie tych klientów, których trzeba, poznajesz ich i zaczynasz komunikować się ich językiem, co oznacza, że… kolejni klienci są tak sami! 

A zresztą, nawet gdy masz fajnych klientów, to pytanie czy zarabiasz na współpracy z nimi tyle ile chcesz?

Przypominam, że prowadzisz biznes, a nie organizacje charytatywną.

Ale mam świetną wiadomość.
Nie musisz się sama zastanawiać co zmienić.

Wspólnie możemy to zrobić podczas sesji wdrożeniowej.

Jestem doradczynią biznesową, która w offline spędziła z mikroprzedsiębiorcami ponad 11 tysięcy godzin. Pomagałam im i wspierałam w budowaniu ich biznesów.

Dziś wspieram swoich klientów w online, a sami mówią o mnie tak:

Ty tez możesz skorzystać z mojego wsparcia.

Wystarczy, że dołączysz do sesji wdrożeniowej w temacie badania klientów.

Jeśli spodoba Ci się nasza wspólna praca, możesz brać udział w takich sesjach co miesiąc. I realnie przesuwać się w stronę realizacji twoich celów finansowych i prywatnych (firma jest narzędziem do życia, a nie odwrotnie!).

Wraz z dostępem do sesji na żywo online otrzymujesz również na 30 dni:

#2 Nagrania 2 sesji wdrożeniowych

Wartość: 1 000 zł/każde spotkanie

#4 Forum Q&A

Nie musisz być sama w swoim biznesie!
Specjalnie dla Ciebie powstało forum dla społeczności, na którym możesz zadać swoje pytanie w zakresie konkretnego wyzwania biznesowego nad którymi obecnie pracujemy.

Wartość: 500 zł

Wartość wszystkich materiałów do których dostajesz dostęp na 30 dni to ponad 13 000 PLN!

Czy na pewno warto?

Cena 1 konsultacji biznesowej ze mną wynosi 2460 zł.

Ale uwaga!

Nie świadczę już usług indywidualnych konsultacji. Można ze mną pracować bliżej jedynie w Szkole Prezesek, której cena w 5 edycji wynosi 7500 zł.

Teraz możesz popracować ze mną również na sesjach wdrożeniowych.

Nic nie ryzykujesz dołączając, bo cena samych bonusów przewyższa wielokrotnie cenę naszego spotkania.

Same szkolenia biznesowe (56 szkoleń) do których dostajesz dostęp na 30 dni przekraczają kwotę 8000 zł!

A Ty możesz mieć do tego wszystkiego dostęp za 197 zł przy płatności jednorazowej lub 147 zł przy płatności subskrypcyjnej.

Ale tylko przez 24 godziny.

Zdecydowałam się na sesje wdrożeniowe widząc jak wiele dobrego wnoszą podobne spotkania w Szkole Prezesek

Cena regularna subskrypcji: 197 zł dla Ciebie 147 zł!

lub

płatność jednorazowa z dostępem do sesji na żywo oraz 30 dni dostępu do bonusów w cenie 197 zł

(płatności jednorazowej nie ma w sprzedaży regularnej)

Dostęp jednorazowy

Dostęp do nagrania na żywo online

oraz 30 dni dostępu do bonusów
197 Dostęp miesięczny
  • #1 Udział w sesji wdrożeniowej na żywo online (DATA: 27 czerwca 2024 r., godz. 10-14)
  • #2 Dostęp do 12 wyzwań biznesowych
  • #3 Nagranie 2 poprzednich sesji wdrożeniowych
  • #4 Natychmiastowy dostęp do 56 nagrań Edulive
  • #5 Możliwość zadawania pytań na forum

Miesięczna subskrypcja

Dostęp 1 miesiąc

Odnawialny co miesiąc
(wymaga podpięcia karty)
147 Dostęp miesięczny
  • #1 Co miesiąc wspólne wdrożenie wiedzy biznesowej w Twój biznes (sesje wdrożeniowe)
  • #2 Dostęp do 12 wyzwań biznesowych
  • #3 Nagranie 2 poprzednich sesji wdrożeniowych
  • #4 Natychmiastowy dostęp do 56 nagrań Edulive
  • #5 Możliwość zadawania pytań na forum

Ps. 197 zł na 30 dni, to 6,6 zł dziennie.

Jeśli podczas naszej wspólnej pracy pozyskasz 1 klienta na swój produkt/usługę za kwotę 197 zł brutto, to już masz zwrot inwestycji w sesją wdrożeniową.

1 klient!

Zdecyduj czy jesteś wybrańcem o którym mówiłam podczas szkolenia.

Gdy licznik dojdzie do 0, to zamiast tej oferty zobaczysz ofertę regularną.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dołącz do grupy osób zdecydowanych na działanie

Lista dostępnych materiałów na platformie

  1. 25 kwietnia 2024 (zakończona, nagranie na platformie): Opracujesz konkretny plan pozyskiwania klientów do Twojego biznesu.
  2. 9 maja 2024 (zakończona, nagranie na platformie): Wykonasz analizę konkurencji, dzięki czemu zidentyfikujesz swoje wyróżniki, które zaczniesz komunikować klientom.
  3. 27 czerwca 2024: Wykonasz pierwsze (i bardzo konkretne) badanie klientów, które pozwoli Ci sprawdzić czy Twój produkt trafi w ich potrzeby.
  4. 18 lipca 2024: Stworzysz lead magnet, dzięki któremu zaczniesz budować bazę potencjalnych klientów oraz przygotujesz plan na komunikację z nią (bazą).
  5. 29 sierpnia 2024: Stworzysz ofertę produktu premium, którą następnie pokażesz klientom.
  6. 26 września 2024: Wytypujesz partnerów do współpracy i przygotujesz dla nich ofertę, której trudno się będzie oprzeć.
  7. 24 października 2024: Zrobisz porządki w firmie i podniesiesz ceny.
  8. 21 listopada 2024: Zaplanujesz projekt pt. „sprzedaż X”, gdzie X jest produktem/usługa z Twojej oferty.
  9. 19 grudnia 2024: Zaplanujesz treści sprzedażowe w wybranych Social Media na pierwszy kwartał 2025 roku.
  10. 30 stycznia 2025: Zredukujesz i zoptymalizujesz koszty w Twojej firmie.
  11. 27 lutego 2025: Opracujesz miesięczny plan działania pod wybrany cel biznesowy. Podobny plan możesz później tworzyć co miesiąc.
  12. 27 marca 2025: Opracujesz plan B na biznes oparty o Twoje mocne strony (na wypadek sytuacji kryzysowej, niemożliwej do przewidzenia).
  1. Pracuj nad firmą, a nie w firmie
  2. Jak dzięki współpracy biznesowej zarobiłam 216 tys. w ciągu 30 dni (i jak Ty możesz powielić ten schemat)
  3. Jak pozyskać więcej klientów i zacząć sprzedawać w prosty sposób
  4. Zbuduj swój DREAM TEAM i zacznij rozwijać firmę w prosty sposób
  5. Jak planować skutecznie i szybko tworzyć proste (i wykonalne!) plany działania
  6. Jak pozbyć się klientów maruderów i zastąpić ich klientami, którzy docenią Twoją pracę
  7. Jak tworzyć produkty i usługi, które się sprzedają
  8. Jak sprzedawać, żeby klienci kupowali
  9. Jak odkryć i wykorzystać swoje mocne strony do zdobycia przewagi na rynku
  10. Jak podnosić ceny, żeby nie stracić klientów
  11. Ile tak naprawdę kosztuje bycie Zosią Samosią we własnej firmie
  12. Prowadzenie biznesu a pewność siebie. Jak nie tracić ducha w obliczu wyzwań?
  13. Jak poprawić komunikację z klientami i pracownikami we własnym biznesie
  14. Wszystko, co musisz wiedzieć o klientach aby zwiększyć zyski Twojej firmy
  15. Jak tworzyć produkty i usługi odpowiadające na realne potrzeby i problemy klientów
  16. Jak redukować koszty w firmie bez uszczerbku na jakości oferty
  17. Jak sprzedawać swoje produkty i usługi bez sprzedawania
  18. Od czego zacząć prace nad firmą, a nie w firmie, czyli jak przestać być niewolnikiem własnego biznesu.
  19. 4 sprawdzone strategie cenowe.
  20. Jak i gdzie szukać partnerów biznesowych do współpracy
  21. Eliminuj, automatyzuj, deleguj, czyli od czego zacząć zwiększanie zysków w Twojej firmie?
  22. Jak poradzić sobie z niechęcią do delegowania i w końcu zyskać czas dla siebie?
  23. 11 obowiązkowych elementów dochodowej firmy
  24. 30 sprawdzonych strategii sprzedaży, które możesz zastosować od zaraz.
  25. Plan B na biznes, czyli jak działać w obliczu kryzysu
  26. Dlaczego masz problem z pozyskiwaniem klientów i jak to zmienić
  27. Jak stworzyć ofertę premium i znaleźć na nią klientów
  28. Zarządzanie priorytetami w prowadzeniu własnego biznesu
  29. 4 skuteczne strategie dotarcia do klientów i zwiększenia ich zaangażowania
  30. Analiza konkurencji z perspektywy klienta
  31. Analiza konkurencji i wykorzystanie wiedzy do rozwoju biznesu
  32. Zarządzanie finansami w małej firmie
  33. Strategia działania na 100 tys. (lub więcej) do końca roku z własnego biznesu
  34. Budowanie skutecznych strategii sprzedażowych
  35. Wykorzystanie potencjału obecnych klientów
  36. Tworzenie i zarządzanie siecią kontaktów biznesowych
  37. Jak zbudować długotrwałe i wartościowe relacje z klientami
  38. Jak sobie radzić z niekonstruktywną krytyką i hejtem w biznesie?
  39. 11 prostych zmian w Twojej firmie, dzięki którym zarobisz więcej
  40. Jak stworzyć swój indywidualny plan finansowy
  41. Zobacz, dlaczego masz problem ze sprzedażą kursu online
  42. Rób biznes i zarabiaj. 24 pytania, które pomogą Ci budować zyskowną firmę
  43. Jak przygotować się do rekrutacji pierwszego lub kolejnego pracownika
  44. Jak skutecznie delegować zadania?
  45. 24 kosztowne błędy przy rekrutacji, zatrudnianiu i delegowaniu
  46. Praca nad firmą w praktyce – krok po kroku
  47. Jak poprawnie ustalać cele i tworzyć skuteczne plany ich realizacji
  48. Analiza działań w firmie – zróbmy wspólnie autoaudyt Twojego biznesu
  49. Jak wyceniać usługi i produkty?
  50. Jak zarabiać więcej, pracując tyle samo lub mniej
  51. Jak stać się Prezeską i tworzyć z firmy narzędzie do życia
  52. Jak nie wypalić się zawodowo, gdy kochasz to, co robisz?
  53. Jak skutecznie docierać do klientów, bez mieszkania w Social Mediach?
  54. Jak strategicznie zaplanować działania w firmie?
  55. Jak prowadzę firmę, która nie ogranicza mojego życia i pozwala na pracę w zgodzie ze sobą
  56. Jak rozwijać firmę, aby była niezależna od Ciebie?
  1. Nie wiesz co jest powodem trudności w Twojej firmie (Sprawdzisz od czego zacząć pracę nad własną firmą)
  2. Masz problem z pozyskiwaniem klientów (Poznasz sposoby na pozyskiwanie klientów i zwiększenie sprzedaży)
  3. Wszystko robisz sama (Poznasz sposoby na zmniejszenie liczby zadań oraz prawdziwy koszt bycia Zosią Samosią)
  4. Nie wiesz czego potrzebują Twoi klienci (Poznasz swoich klientów i nauczysz się tworzyć rozwiązania, których pragną)
  5. Masz problem z delegowaniem (Dowiesz się, jak delegować oraz co robić, aby działać efektywniej)
  6. Nie potrafisz/nie chcesz sprzedawać (Poznasz sposoby na skuteczną sprzedaż)
  7. Nie potrafisz planować (Poznasz skuteczny sposób planowania i naucz się tworzyć proste plany działania)
  8. Brak Ci pewności siebie (Dowiesz się, jak zbudować pewność siebie oraz jak wykorzystać swoje mocne strony)
  9. Za mało zarabiasz (Poznasz sposoby na zwiększenie zysków Twojej firmy)
  10. Ciągle brakuje Ci czasu (Sprawdzisz co możesz zrobić, aby zyskać czas na to co dla Ciebie ważne)
  11. Twój biznes nie jest odporny na kryzys (Sprawdzisz, jak przygotować plan B na biznes)
  12. Nie potrafisz działać strategicznie (Sprawdzisz, jak działać bardziej strategicznie w swoim biznesie)
×
×

Koszyk