Na start

Tu zacznij.

Tydzień 1.

Analiza stanu obecnego i identyfikacja Twojej firmy.

Tydzień 2.

Identyfikacja klienta idealnego i anty-klienta. Poznanie i ZROZUMIENIE klienta.

Tydzień 3.

Generowanie propozycji wartości dla klienta. Testowanie pomysłów na nowe produkty i usługi. Przedsprzedaż oferty.

Tydzień 4.

SPRZEDAŻ.

Tydzień 5.

Model biznesowy, czyli określ, w jaki Twoja firma tworzy wartość oraz zapewnia i czerpie z tego zyski.

Tydzień 6.

Kluczowe zasoby.

Tydzień 7.

Kluczowe działania.

Tydzień 8.

Automatyzacja działań.

Tydzień 10.

KOSZTY.

Tydzień 11.

KLUCZOWE PARTNERSTWA.

Tydzień 12.

KLUCZOWE KOMPETENCJE.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie pozostałym uczestniczkom programu lub Danucie.