12-tygodniowy program Szkoły Prezesek
(kliknij, aby rozwinąć listę)

Jak wygląda nauka w Szkole Prezesek?

  • Szkoła Prezesek to intensywny 12-tygodniowy program zwiększania zysków Twojej firmy/biznesu
  • Każdego tygodnia pracujesz nad zwiększeniem zysków Twojej firmy/biznesu w innym obszarze
  • Wybierasz wersję zadań do wykonania w zależności od Twoich zasobów czasowych – wersja mini to zadania do wykonania w mniej niż 15 minut, – wersja midi to zadania do wykonania w mniej niż 30 minut, – wersja maxi – dla osób, które mogą przeznaczyć na wykonanie zadania więcej niż 1 godzinę 
  • Zadania podzielone są na mniejsze kroki, tak abyś mogła wykonać 1 krok w mniej niż 5 minut
  • Uczysz się przez praktykę
  • Pracujesz w dwunastu tygodniowych sprintach
  • Co tydzień otrzymujesz komplet materiałów z konkretnymi planami i zadaniami oraz instrukcjami ich wykonania
  • Przez cały czas trwania  programu korzystasz ze wsparcia doświadczonej mentorki
  • Każde zadanie posiada opis informujący o czasie jego wykonania, np. „do wykonania w mniej niż 10/15/20 minut”

Co tydzień otrzymujesz:

  • Cel każdego tygodnia sprintu
  • Gotowy plan działania do zrealizowania na dany tydzień
  • Lista pożądanych efektów tygodnia
  • Checklista z zadaniami do wykonania
  • Szablony do uzupełnienia
  • Instrukcje wykonania zadań
  • Narzędzia pracy
  • Tutoriale, które krok po kroku pokażą Ci wykonać zadania techniczne
  • Dodatkowe materiały, o ile będzie taka potrzeba
  • Przykłady wypełnionych szablonów
  • Nagrania video z przykładami

Tydzień 1. Wprowadzenie do programu Szkoły Prezesek

W tym tygodniu:

    • Nakreślisz wizję firmy/biznesu na najbliższe lata
    • Wybierzesz formę i sposób zarabiania
    • Wykonasz analizę stanu obecnego Twojej firmy/biznesu
    • Wykonasz analizę szans i zagrożeń rynkowych
    • Zweryfikujesz potencjał swojej obecnej oferty
    • Wybierzesz specjalizację (na bazie zidentyfikowanych zasobów, wybranej formy i sposobu zarabiania)
    • Wybierzesz sposób pozycjonowania na rynku („generator korzyści” czy „środek przeciwbólowy”)
    • Wykonasz analizę konkurencji
    • Wybierzesz archetyp swojej marki
    • Wybierzesz kolory marki i stworzysz paletę kolorów
    • Wybierzesz znaki/ikony/symbole marki i fronty
    • Wyznaczysz cel na program Szkoły Prezesek

Efekty tygodnia

  • Jasny i konkretny kierunek działania
  • Potencjał obecnej oferty
  • Moodboard marki
  • Strategia komunikacji marki

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa programu Canva w zakresie umożliwiającym wykonanie moodboardu marki

Tydzień 2. Klienci i relacje

W tym tygodniu:

  • Wybierzesz z kim chcesz pracować i do kogo kierować ofertę 
  • Zweryfikujesz hipotezy dotyczące klienta idealnego (jego potrzeb i problemów)
  • Przeprowadzisz badanie klientów na rynku i na tej podstawie opracujesz personę klienta
  • Wygenerujesz pomysły na posty oraz zaplanujesz posty budujące świadomość istnienia marki wśród klientów oraz potwierdzające Twoją eksperckość
  • Zaprojektujesz spójne grafiki  na wybrane kanały komunikacji
  • Wybierzesz wyróżniki marki ważne dla Twoich klientów

Efekty tygodnia

  • Persona klienta
  • Wybrane kanały komunikacji
  • Plan komunikacji 
  • Grafiki  
  • Prezentacja specjalizacji w wybranych kanałach komunikacji

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa programu Canva w zakresie umożliwiającym wykonanie grafik na wybrane kanały komunikacji
  • obsługa programu Trello w zakresie umożliwiającym opracowanie planu komunikacji w wybranych kanałach komunikacji
  • zakładanie i dostosowanie profilu biznesowego na Facebook i Instagramie
  • zakładanie i dostosowanie bloga na WordPressie (po uprzednim zakupie domeny według konkretnej instrukcji)

Tydzień 3. Oferta i propozycja wartości

W tym tygodniu:

  • Wygenerujesz pomysły na nowe produkty i usługi odpowiadające na realne potrzeby i problemy klientów
  • Przetestujesz pomysły na rynku i sprawdzisz ich opłacalność biznesową
  • Opracujesz procedury i zasady komunikacji posprzedażowej z klientami
  • Nauczysz się pisać oferty językiem korzyści
  • Stworzysz stronę www z ofertą
  • Przeprowadzisz przedsprzedaż oferty 

Efekty tygodnia

  • Nowe pomysły na produkty i usługi potrzebne na rynku 
  • Sprzedaż oferty w przedsprzedaży

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa programu Canva w zakresie umożliwiającym wykonanie grafik na stronę www, w tym mockupów prezentujących ofertę
  • obsługa wtyczki Elementor w zakresie umożliwiającym stworzenie strony z przedsprzedażą
  • obsługa programu Mailerlite w zakresie budowania bazy e-mail klientów i tworzenia stron lądowania

Tydzień 4. Dystrybucja i sprzedaż

W tym tygodniu:

  • Dobierzesz kanały i sposoby dystrybucji oferty do preferencji klientów
  • Dostosujesz wybrane kanały komunikacji do sprzedaży
  • Sprawdzisz możliwości zarabiania Twojej firmy na rynku niekomercyjnym
  • Opracujesz plan sprzedaży
  • Opracujesz plan pozyskiwania rekomendacji
  • Wybierzesz sposoby osobistego pozyskiwania klientów zgodnie z preferowaną formą zarabiania

Efekty tygodnia

  • Plan działania na wybranych kanałach komunikacji
  • Plan sprzedaży
  • Plan pozyskiwania rekomendacji
  • Sprzedaż osobista

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa aplikacji do pozyskiwania nowych zleceń w zakresie umożliwiającym samodzielne złożenie oferty

Tydzień 5. Przychody

W tym tygodniu:

  • Wybierzesz modele zarabiania
  • Opracujesz plan finansowy na najbliższe miesiące
  • Wykonasz analizę potencjału zysku wybranych modeli biznesowych
  • Założysz własny sklep na WordPressie
  • Założysz sklep na Facebooku

Efekty tygodnia

  • Modele biznesowe
  • Plan finansowy
  • Sklep online
  • Aktywne płatności online na stronie www

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa i konfiguracja wtyczki Woocommerce w zakresie umożliwiającym samodzielną podstawową obsługę sklepu
  • konfiguracja sklepu na Facebooku

Tydzień 6. Kluczowe zasoby

W tym tygodniu:

  • Zidentyfikujesz kluczowe działania związane z oferowaną propozycją wartości
  • Opracujesz listę „do zrobienia” w zakresie oferowanej propozycji wartości oraz przypiszesz zasoby potrzebne do jej zrealizowania
  • Stworzysz wewnętrzną i zewnętrzną bazę zasobów
  • Opracujesz harmonogram działań

Efekty tygodnia

  • Harmonogram działań
  • Pomysły na dodatkowe produkty i usługi oparte o bazę dostępnych zasobów

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa aplikacji Trello w zakresie zarządzania zadaniami

Tydzień 7. Kluczowe działania

W tym tygodniu:

  • Wygenerujesz pomysły na bezpłatne treści (Lead Magnety)
  • Opracujesz ścieżki klienta – od bezpłatnych treści po produkt główny
  • Przygotujesz co najmniej 1 kompletny Lead Magnet
  • Ułożysz plan na własny newsletter

Efekty tygodnia

  • Lead Magnety
  • Ścieżki klienta
  • Plan na newsletter

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa programu Canva w zakresie umożliwiającym stworzenie Lead Magnetu
  • projektowanie stron www w WordPress za pomocą wtyczki Elementor

Tydzień 8. Automatyzacja działań

W tym tygodniu:

  • Wdrożysz automatyzację – od darmowego produktu po produkt główny
  • Wdrożysz automatyzację newslettera
  • Uruchomisz jednorazową ofertę OTO (One Time Ofert, oferta jednorazowa)

Efekty tygodnia

  • Aktywna ścieżka klienta
  • Newsletter

Dodatkowe umiejętności:

  • obsługa programu Mailerlite w zakresie umożliwiającym stworzenie automatyzacji sprzedaży

Tydzień 9. Ceny

W tym tygodniu:

  • Opracujesz politykę cenową w Twojej firmie/biznesie
  • Opracujesz strategie cenowe poszczególnych pozycji Twojej oferty
  • Poznasz sprawdzone techniki perswazji 

Efekty tygodnia

  • Polityka cenowa
  • Strategie cenowe
  • Przetestowane techniki perswazji

Dodatkowe umiejętności:

  • projektowanie stron sprzedażowych w WordPress za pomocą wtyczki Elementor

Tydzień 10. Koszty

W tym tygodniu:

  • Wykonasz analizę kosztów
  • Wykonasz analizę opłacalności biznesowej obecnych inwestycji
  • Opracujesz plan optymalizacji kosztów

Efekty tygodnia

  • Analiza kosztów
  • Plan optymalizacji

Dodatkowe umiejętności:

  • projektowanie tabeli kosztów w Excelu

Tydzień 11. Kluczowe partnerstwa

W tym tygodniu:

  • Przeprowadzisz analizę konkurencji pod względem potencjału współpracy
  • Opracujesz ofertę partnerską
  • Stworzysz listę potencjalnych coraz pożądanych partnerstw
  • Przygotujesz własny Program Partnerski

Efekty tygodnia

  • Analiza potencjału konkurencji
  • Program Partnerski

Dodatkowe umiejętności:

  • projektowanie stron www w WordPress pod Program Partnerski za pomocą wtyczki Elementor 
  • obsługa wtyczki Woocommerce w zakresie umożliwiającym obsługę Programu Partnerskiego

Tydzień 12. Kluczowe kompetencje

W tym tygodniu:

  • Stworzysz listę kluczowych kompetencji niezbędnych do dalszego rozwoju Ciebie i Twojej firmy
  • Wykonasz analizę mocnych i słabych stron
  • Opracujesz plan rozwoju kompetencji

Efekty tygodnia

  • Analiza potencjału własnego
  • Plan rozwoju kompetencji

Dodatkowe umiejętności:

  • projektowanie własnej ścieżki rozwoju

Zapisy otwarte!

Dołącz się teraz
i zacznij zwiększać zyski Twojej firmy!